3 redenen waarom online sparen
een goed idee is
Dat wij als spaarbank sparen een goed idee vinden, dat zal u wellicht niet
verbazen. Maar wij zijn niet alleen. Uit onze Spaarbarometer blijkt namelijk
dat maar liefst 94% van de Belgen een spaarrekening heeft en daar heel
tevreden over is. 3 cijfers die dat bewijzen!
De meeste Belgen zien sparen als een essentieel onderdeel van een goed georganiseerd huishouden, maar het geeft 60% van de respondenten vooral een gevoel van veiligheid. In 2023 was dat nog 50%.
dan hun hoofdbank
Uit de Spaarbarometer blijkt dat wie spaart bij een andere bank dan
een hoofdbank, efficiënter spaart. Meer bereiken met minder
moeite dus en hét bewijs dat goed sparen niet veel tijd vraagt.
spaargedrag
43% van de online spaarders zijn tevreden over hun eigen
spaargedrag, ten opzichte van 29% van wie spaart bij een gewone
bank. Online spaarders weten immers dat ze kiezen voor betere
voorwaarden voor hun spaargeld.
Santander Consumer Bank maakt klanten gelukkig
92% van onze klanten zou overwegen om onze bank aan
te raden aan familie en vrienden. Ze vinden onze diensten
en ons productaanbod duidelijk, makkelijk en veilig. Dat
leidt tot een globale tevredenheidsscore van 8,2/10.
Benieuwd naar wat nog blijkt uit ons
tevredenheidsonderzoek?
Nood aan een wegwijzer?
Santander Consumer Bank heeft spaaroplossingen voor
elk profiel. De juiste keuze helpt u bij het bereiken van uw
spaardoel. Dankzij onze spaarwijzer vindt u
de spaaroplossing die bij u past.