Klachten en claims

Wat kan u doen als u een klacht hebt?

Santander Consumer Bank stelt alles in het werk voor uw tevredenheid. Ondervindt u problemen tijdens het gebruik van onze diensten of heeft u een opmerking? Contacteer onze klantenservice op 02/588 96 26. Onze adviseurs proberen een adequate oplossing te vinden voor uw probleem binnen de kortst mogelijke tijd.

Als u ondanks alle inspanningen van onze klantendienst ontevreden bent en een klacht wilt formuleren, kunt u contact opnemen met onze klachtendienst via email naar: klachten@santanderconsumerbank.be

Als de voorgestelde oplossing u onaanvaardbaar lijkt, kunt u een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor financiële diensten (Ombudsfin), onverminderd zijn recht om een gerechtelijke procedure te starten:

  • Ombudsfin
    North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2
    1000 Brussel

Om een klacht in te dienen, en een snellere verwerking ervan te garanderen, gelieve het klachtenformulier op de website van Ombudsfin te gebruiken: 
https://www.ombudsfin.be/nl/klacht-indienen 

De mening van de Ombudsman is niet bindend en doet geen afbreuk aan het recht om gerechtelijke stappen te ondernemen. Voor meer informatie kan de Klant de website van de Ombudsfin raadplegen: https://www.ombudsfin.be/