Waarom online sparen interessant is voor u
Een online bank ... om u nog beter van dienst te zijn
Om altijd optimaal te kunnen voldoen aan de behoeften en verwachtingen van haar klanten, heeft de Santander-groep de afgelopen jaren een belangrijke digitale transformatie doorgevoerd. Het doel is om de volledige dienstverlening van de belangrijkste banken van de groep volledig beschikbaar te maken via de digitale kanalen. Deze transformatie omvat niet alleen een complete herziening van de computersystemen, het automatiseren van bestaande processen en het integreren van nieuwe technologieën in de dagelijkse activiteiten.
Het vergt ook een heroverweging van de volledige werking van de organisatie en de bedrijfscultuur. Elke medewerker moet immers grondig getraind worden zodat hij of zij voldoende vertrouwd is met deze nieuwe manier van werken.
Digitalisering zorgt niet alleen voor een optimalisatie van de efficiëntie en snelheid van de dienstverlening Het komt vooral ten goede aan de klant wiens verzoeken en behoeften beter worden gecapteerd en ingelost. Dankzij digitale oplossingen kan een bedrijf flexibel reageren op voortdurend evoluerende behoeften of wetgeving. Dat is precies wat Santander groep wil zijn: een “agile” bank die wendbaar is. Dit dankzij de responsabilisering van haar medewerkers in een omgeving die alle ruimte maakt voor innovatie.
Santander Consumer Bank online spaarrekeningen
De spaarrekening is en blijft populair bij Belgen. In 2019 hadden we samen meer dan 280 miljard euro op spaarrekeningen staan. En daar zijn goede redenen voor, omdat het spaargeld op een spaarrekening veilig staat, onmiddellijk beschikbaar is én u geniet van een fiscaal voordeel. Uit de cijfers blijkt bovendien dat steeds meer Belgen zich richten op online sparen. U heeft immers alle voordelen zonder de nadelen!
- Eenvoudig
Bij Santander Consumer Bank is het openen van een online spaarrekening eenvoudig en gemakkelijk. Dit gebeurt binnen 5 minuten. Vervolgens kunt u uw spaarrekening, net zo gemakkelijk, online en veilig bekijken en beheren. Waar u ook bent, wanneer u maar wilt, zo vaak als u wilt... Hebben we al gezegd dat dit allemaal gratis is?
- Persoonlijke service
Het feit dat u een spaarrekening opent zonder een fysieke bank te bezoeken, betekent niet dat u niet kunt rekenen op een goede klantenservice. Heeft u hulp nodig bij het openen van uw spaarrekening? Of een vraag over uw interesten? De medewerkers van onze klantendienst helpen u graag, telefonisch of per e-mail.
- Beveiliging
Als spaarder wilt u altijd zeker zijn dat uw geld te allen tijde veilig is. Santander Consumer Bank doet er alles aan om uw transacties te laten plaatsvinden in een volledig beveiligde omgeving en dat uw geld optimaal wordt beschermd. Zo wordt u na een korte periode van inactiviteit automatisch losgekoppeld van de beveiligde omgeving. Elke transactie vereist ook een verificatie - eenvoudig en snel natuurlijk.
Sparen met Santander Consumer Bank
Met een online spaarrekening bij Santander Consumer Bank combineert u onmiddellijk al deze voordelen. U opent uw spaarrekening snel en gemakkelijk online en bouwt vanaf de eerste dag uw intresten op. Raadpleeg zeker onze spaarvergelijker, want daarmee vergelijkt u de spaarrekeningen van alle Belgische banken en berekent u direct uw potentiële spaaropbrengst. Zo ontdekt u meteen welke spaarrekening het beste bij u past.