logo-welcome
02/588 96 26
  • FR
  • NL
    Santander Consumer Bank
  • Home
  • Vision
  • Vision+
  • Vergelijken
  • Over ons
  • Help
  • Contact
  • Blog
  • Krediet
Mijn Rekeningen
  • santander_logo_140.png
headerPhone.alt
  • Home
  • Vision
  • Vision+
  • Vergelijken
  • Over ons
  • Help
  • Contact
  • Blog
  • Krediet
  • FR
  • NL

+32(0) 25889626

Wat kan u doen als u een klacht hebt?

Santander Consumer Bank stelt alles in het werk voor uw tevredenheid. Ondervindt u problemen tijdens het gebruik van onze diensten of heeft u een opmerking? Contacteer onze klantenservice op 02/588 96 26. Onze adviseurs proberen een adequate oplossing te vinden voor uw probleem binnen de kortst mogelijke tijd.

Als u ondanks alle inspanningen van onze klantendienst ontevreden bent en een klacht wilt formuleren, kunt u contact opnemen met onze klachtendienst via email naar: klachten@santanderconsumerbank.be

Als de voorgestelde oplossing u onaanvaardbaar lijkt, kunt u een klacht sturen naar Ombudsfin, een onafhankelijke bemiddelingsdienst :  

  • via e-mail naar: Ombudsman@Ombudsfin.be
  • per post naar:

Ombudsfin

North Gate II 

Avenue Roi Albert II, 8 boite 2

1000 Bruxelles

Voor meer informatie kan u terecht op www.ombudsfin.be

Opmerking: het advies van deze dienst is niet bindend, noch voor u als klant, noch voor de bank.

DIENSTEN

Online spaarrekeningen
Spaarcalculator

Over ons

Wie zijn we?

JURIDISCHE INFO

Privacy
Cookiebeleid
Wettelijke bepalingen
Algemene Voorwaarden

Hulp & Contact

FAQ
Contacteer ons (divisie sparen)
Kredieten
FA_SANTANDER_CONSUMER_BANK_CV_NEG_RGB.jpg
Bel mij
+32(0)
Vous serez rapidement contacté par un de nos conseillers.Niet in staat om te sturen naar de e-mail. Probeer het later, dank u.



Santander Consumer Bank S.A. / N.V. - 85, Avenue des Nerviens - Nerviërslaan 85. B-1040, Brussels. 
BE37 1007 0002 9828 – NBBEBEBB203 – RPR Brussel – BTW/TVA BE 0464 657 318

Ⓒ Santander Consumer Bank,