Om meerdere gezamenlijke spaarrekeningen met verschillende medehouders te openen, moet u steeds de openingsprocedure op de website doorlopen voor elke nieuwe medehouder, zelfs als beide personen al individuele klanten van de bank zijn. Enkel wanneer u een nieuwe spaarrekening opent met dezelfde 2 medehouders als een reeds bestaande spaarrekening kan de nieuwe rekening rechstreeks geopend worden via de beveiligde zone ‘mijn rekeningen’.
Persoonlijke gegevens zoals uw telefoonnummer en uw e-mailadres zijn gekoppeld aan u als persoon en niet aan de spaarrekening. Dat is de reden waarom u, bij het openen van een nieuwe gemeenschappelijke spaarrekening, dezelfde mobiele nummers en e-mail-adressen aan de Bank moet meedelen als bij uw eerste spaarrekening.
Als uw gegevens inmiddels zijn gewijzigd, kan elke medehouder deze aanpassen via de beveiligde zone 'mijn rekeningen' of via de klantendienst met een schriftelijke aanvraag naar info@santanderconsumerbank.be of telefonisch op het nummer 02 588 96 26.
Opgelet: De wijzigingen in deze gegevens zijn van invloed op al uw bestaande en toekomstige rekeningen.
Zonder wijziging behoudt de Bank de gegevens die u heeft meegedeeld bij uw eerste opening. Deze informatie wordt gebruikt voor elke communicatie met betrekking tot alle andere rekeningen die later zijn geopend.