logo-welcome
02/588 96 26
  • FR
  • NL
    Santander Consumer Bank
  • Home
  • Vision
  • Vision+
  • Vergelijken
  • Over ons
  • Help
  • Contact
  • Blog
  • Krediet
Mijn Rekeningen
  • santander_logo_140.png
headerPhone.alt
  • Home
  • Vision
  • Vision+
  • Vergelijken
  • Over ons
  • Help
  • Contact
  • Blog
  • Krediet
  • FR
  • NL

+32(0) 25889626

Ik krijg geen toegang tot de beveiligde zone 'Mijn Rekeningen'. Wat nu?

Ik heb geen toegang tot mijn rekening(en)

Controleer eerst de volgende zaken:

  • Heeft u uw gebruikersnaam en persoonlijk wachtwoord correct ingevoerd?
  • Heeft u caps lock opstaan?

Krijgt u nog steeds geen toegang tot uw spaarrekening(en)? Dan kan het zijn dat uw spaarrekening geblokkeerd is. Dit gebeurt automatisch als veiligheidsmaatregel wanneer u drie keer een verkeerd wachtwoord invoert. Neem contact op met onze klantendienst om uw spaarrekening opnieuw te activeren.


Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

Bent u uw gebruikersnaam vergeten en kunt u zich dus niet langer aanmelden? 
Contacteer dan onze klantendienst. Een medewerker zal u identificeren aan de hand van uw veiligheidsvragen en u een e-mail sturen met uw gebruikersnaam. U vind onze contactgegevens en openingsuren op de contactpagina. 

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, kan u zelf een nieuw wachtwoord aanvragen: 

  • Ga naar de login pagina van de beveiligde klantenzone en klik op 'wachtwoord vergeten'.
  • U ontvangt vervolgens een sms met een nieuw wachtwoord dat u maar één keer kunt gebruiken.
    Opgelet: dit wachtwoord blijft slechts 2 uur geldig.
  • Wanneer u vervolgens inlogt, wordt u onmiddellijk gevraagd uw wachtwoord te wijzigen en een nieuw persoonlijk wachtwoord in te voeren dat verschillend moet zijn van al uw vorige wachtwoorden. 
    Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantendienst.


Mijn wachtwoord is geblokkeerd

Na drie pogingen zal uw toegang tot de beveiligde e-bankingomgeving geblokkeerd worden. Onze medewerkers van de klantendienst zullen u met alle plezier helpen uw toegang te deblokkeren. 

U kunt ook zelf een nieuw wachtwoord genereren door te klikken op 'wachtwoord vergeten'. U moet vervolgens enkele veiligheidsvragen beantwoorden, dan krijgt u een nieuw wachtwoord toegestuurd. 

 

Mijn rekening is geblokkeerd

Bij een vermoeden van fraude kunt u zelf, of Santander Consumer Bank, uw spaarrekening blokkeren.

Wilt u uw rekening laten deblokkeren? Contacteer onze klantendienst via e-mail of telefoon. Een medewerker vertelt u vervolgens wat u moet doen om uw spaarrekening opnieuw te activeren.

DIENSTEN

Online spaarrekeningen
Spaarcalculator

Over ons

Wie zijn we?

JURIDISCHE INFO

Privacy
Cookiebeleid
Wettelijke bepalingen
Algemene Voorwaarden

Hulp & Contact

FAQ
Contacteer ons (divisie sparen)
Kredieten
FA_SANTANDER_CONSUMER_BANK_CV_NEG_RGB.jpg
Bel mij
+32(0)
Vous serez rapidement contacté par un de nos conseillers.Niet in staat om te sturen naar de e-mail. Probeer het later, dank u.



Santander Consumer Bank S.A. / N.V. - 85, Avenue des Nerviens - Nerviërslaan 85. B-1040, Brussels. 
BE37 1007 0002 9828 – NBBEBEBB203 – RPR Brussel – BTW/TVA BE 0464 657 318

Ⓒ Santander Consumer Bank,