Onze waarden

Simpel, Persoonlijk, Eerlijk

  1.    Simpel

Santander streeft naar eenvoudige en simpele processen.

Makkelijk en snel klant worden.

Zo is klant worden bij Santander Consumer Bank eenvoudig en volledig online,  met behulp van uw Eid en kaartlezer.

Dat heeft alleen maar voordelen:

o    geen documenten printen en ondertekenen

o    geen envelop op de post doen

o    geen wachttijd voor uw rekeningnummer : u activeert uw rekening onmiddellijk met een eerste overschrijving 

 

Uw geld online beheren, waar en wanneer u wil

U weet zelf het best wat u nodig heeft en wil het liefst uw spaargeld zelfstandig en online beheren. Zonder kosten en in alle veiligheid. Daarom is de online banking en bijhorende app van Santander Consumer Bank heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk. 
 

  1.    Persoonlijk

Een online bank, ja maar in het geval van Santander Consumer Bank betekent dat niet dat u er alleen voor staat. Heeft u hulp nodig met het aanvraagformulier? Een vraag in verband met uw rekening, de intrestberekening of mobiel bankieren? Onze medewerkers helpen u graag verder. Elke werkdag tussen 8u30 en 19u30.
 

Deel uw suggesties met ons

Als klant bent u uniek voor ons.  Niet alleen verdient u een mooi rendement op uw spaargeld, een gebruiksvriendelijke dienstverlening op maat van uw behoeften hoort er evengoed bij.

Wij dragen graag ons steentje bij tot de realisatie van uw persoonlijke doelstellingen.   Daarom voert Santander Consumer Bank een open dialoog met haar klanten. Laat ons weten hoe we u nog beter kunnen helpen.

 

  1.    Eerlijk

Transparantie?  Daar streven we naar, elke dag opnieuw

Santander Consumer Bank wil op een correcte manier omgaan met al haar klanten. 

Met eerlijke producten en heldere informatie.

 

De spaarrekeningen, en bijhorende dienstverlening, van Santander Consumer Bank zijn 100% online en helemaal GRATIS. Verwacht dus geen verborgen kosten, ‘kleine lettertjes’ of dubbelzinnige voorwaarden.